perjantai 27. elokuuta 2010

Mirabel!

Hyvää perjantaita,-taasen ollaan sitten viikkoa vanhempi:)toivottavasti myös viisaampi,
no,enpä tiiä näinkö sitä tässä iässä enää viisaammaksi tulee:)
Nyt sitten on aiks viileetä ulkona,en kuitenkaan ole vielä tarvinnut sisätiloissa villasukkia,
tuuletus ikkunat samallailla auki kuin kesälläkin.
Yksi josta huomaa,että syksy/talvi ovella,on se kuinka aikasta illasta on jo väsymyksestä raato:)
klo:19 olisin eilen illalla ollut valmis pehkuihin,sinnittelin kuitenkin viel puol kymppiin.Nukkusinpa viel kuin karhu aamu puol seitsemään,hyvä mä:)

Tästä kauniista Mirabel kuvasta kortin tein, illalla aloitin ja aamulla jatkoin,ja tällainen siitä tuli.
Tuo ihana kulma jutska sai hiukka mattapintaista askarteluväriä pintaan,kylpä kuivus joutuin,-
helmiä,tylliä ja glitteriä.Yksi juttu mun pitää kertoa:olen aikaisemmin vieroksunut laittaa mementoa reunoihin,nyt olen tykästynyt siihenkin:)
Yhdellä kuvalla mennään,otin siis tosi paljon tästä kuvia,kaksi ainoastaan onnistu,
toinen niistä tässä.

4 kommenttia:

  1. Mirabel on aina yhtä kaunis--kauniissa ympäristössään-

    VastaaPoista
  2. Kauniisti olet kortin tehnyt. Kivaan muotoon olet kuvan leikannut. Kokonaisuus on upea.

    VastaaPoista
  3. Kiitos An!
    Takk Iren!
    Lämmin kiitokseni Maiju!

    VastaaPoista

Kommentisi antaa minulle siivet!
On aina ilo kuulla mitä sinulla on sanottavaa.
Kiitos kun kävit:)