sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Tilda ja hattu!

Hyvää sunnuntai-iltaa!

Oikein aurinkoista ja lämmintä,ollaan illassa jo pitkällä,tuntuu jotensa ihmeelliseltä
kuinka valoisaa oikein onkaan.Ihan kuin ei uskois,että on kesä:)
Blogissani on ollut hiljaista,erinäisistä syistä.Kaikkia mahdollista tapahtuu ja sattuu.
Vähemmän niitä kivoja asioita,kuitenkin päivä toiseksi vaihtuu.
Kun olet ettet tee 10 päivään (sisko laskenut:)kortteja,niin oi mahdoton kuinka kaikki
on hakusessa,ei millään tahdo saada otetta alkaa tekemään,ei löydy sopivaa paperia ynm.:)
Tulee tunne,onko minusta tähän enää,osaanko minä tehdä näitä lainkaan.
Lopetanko kokonaan-..toinen ajatus,mitäs mä sitten teen:)täähän on minun hengireikä.

Kuitenkin sain peräti kaksi korttia tehtyä tänään,joista julkaisen toisen.
Niin minun tapaista värimaailma.

Väritys copikeilla.-MS -leikkuria käyttäen.
Oikean puolen helmet näyttää,että on eritasolla,mun silmät on menneet
omituiseksi,jatkuvasti tuntuu kuin kaikki olisi kierossa:)

5 kommenttia:

  1. Älä ihmeessä lopeta Kaija-korttisi ovat niin kauniita--
    Olen kaivannut sinua--hyvä että palasit--

    VastaaPoista
  2. Tosi kaunis ja suloinen kortti. Ihanat värit ka upea kokonaisuus.

    VastaaPoista
  3. Tosi nätti! Ihanat värit ovat myös miun maun mukkaan.

    VastaaPoista

Kommentisi antaa minulle siivet!
On aina ilo kuulla mitä sinulla on sanottavaa.
Kiitos kun kävit:)